CURS DEZVOLTAREA CAPACITĂŢII ADMINISTRATIVE A INSTITUŢIILOR PUBLICE
CURS DE 30 ORE, CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV, CU DIPLOMĂ DE ABSOLVIRE
Tematica:
1. Determinarea rolului leaderului în creşterea capacităţii administrative a instituţiei publice
2. Înțelegerea rolului și a importanței leadershipului în atingerea obiectivelor organizației publice
3. Însușirea diverselor abordări asupra leadership-ului
4. Stabilirea componentelor leadership-ului
5. Distincția între rolurile de manager și leader în sectorul public
6. Cunoașterea caracteristicilor comune tuturor tipurilor de lideri de grupuri eficiente
7. Utilizarea eficientă a resurselor materiale, instituţionale şi umane specifice organizaţiilor publice
8. Utilizarea managementul prin obiective pentru dezvoltarea capacităţii administrative a organizaţiei publice
9. Relaţia dintre comunicarea eficientă la nivel intern şi dezvoltarea capacităţii administrative a organizaţiei publice
10. Promovarea lucrului în echipă în organizaţiile publice
Cui se adresează cursurile noastre ?
Cursurile se adresează exclusiv funcţionarilor publici, personalului contractual din instituţiile publice şi aleşilor locali.
Cum se organizează cursurile?
Săptămânal, de luni, până vineri, în sistem e-learning, pe platformă şi prin sesiuni video cu trainer dedicat pentru a clarifica anumite probleme sensibile din domeniul cursului.
Vă sunt puse la dispoziţie suportul de curs aferent şi o diversitate de materiale şi modele de lucru practice care să vă ajute în activităţile pe care le realizaţi la locul de muncă.