ACHIZIŢIILE PUBLICE – ATRIBUIREA, ELABORAREA, ÎNCHEIEREA, CONTROLUL ŞI MONITORIZAREA CONTRACTELOR ADMINISTRATIVE
CURS DE 30 ORE, CONFORM CODULUI ADMINISTRATIV, CU DIPLOMĂ DE ABSOLVIRE
Tematica:
1.Cadrul legislativ general al achizițiilor publice în România
2.Calitatea de autoritate contractantă, acte şi contracte administrative ce pot fi emise/încheiate
3.Atribuțiile compartimentului intern specializat din cadrul autorității contractante
4.Utilizarea platformei SEAP
5.Domeniul de aplicare al Legii nr. 98/2016
6.Praguri valorice in achizitiile publice
7.Noutati privind procesul de achizitie publica
8.Strategia anuala de achizitie publica
9.Programul anual al achizitiilor publice
10.Etapizarea procesului de achiziție publică
11.Documentul unic de achiziție european (DUAE)
12.Tipurile de proceduri de atribuire
13.Documentația de atribuire
14.Etapa de organizare a procedurii
15.Evaluarea ofertelor, elaborarea, încheierea şi monitorizarea contractelor administrative
16.Conflictul de interese
17.Reguli noi utilizare S.I.C.A.P. pentru autorități contractante
Cui se adresează cursurile noastre ?
Cursurile se adresează exclusiv funcţionarilor publici, personalului contractual din instituţiile publice şi aleşilor locali.
Cum se organizează cursurile?
Săptămânal, de luni, până vineri, în sistem e-learning, pe platformă şi prin sesiuni video cu trainer dedicat pentru a clarifica anumite probleme sensibile din domeniul cursului.
Vă sunt puse la dispoziţie suportul de curs aferent şi o diversitate de materiale şi modele de lucru practice care să vă ajute în activităţile pe care le realizaţi la locul de muncă.